Tävling

Jag är med i en tävling som hålls av Kick back pack 5 grymma bloggar som jag läser varje dag! Keela är en supersöt tjej som skriver om vardag foto skoj trams barnsligheter färger bus illustration och kläder. Jag läser hennes blogg för att den tjejen ger mig grymt mycket inspiration till min blogg! Jag tycker definitivt du ska läsa hennes blogg för hon är bara för go och skriver om roliga saker!

Hofh är en härlig tjej som skriver om apor trams skoj och massa annat som får en att må bra. Jag läser hennes blogg för att den är fin bra och den ger en bra tips! Så jag tycker definitivt att du ska kika in på hennes underbara blogg!

Candylandy är ju bara för sweet precis som kandy! Älskar hennes blogg! Hon skriver om musik styling och själförtroendepepp. Jag läser hennes blogg för att hon är så gullig och att hon skriver om roliga saker så jag tycker absolut du ska kika in på hennes blogg!

Epicfaiil är ju bara för go blogg! Dit går man när man mår dålig och behöver inspiration och skratt! Hon skriver om sitt liv som bisexuell musik kläder styling och självförtroende! Jag läser hennes blogg för att hon är bara allmänt grym! Så gå genast in på den!

Caty är så underbar hennes blogg handlar om kläder stil snowboard skate foto hiphop sneakers musik art inredning cupcakes hunden och inspiration! Jag läser hennes blogg för att hon gör så roliga saker och man blir så sugen  på att göra saker man blir grymt peppad av hennes blogg! Så in och läs den direkt om du vill ha en roligare vardag!



Kommentarer
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Tack tack! Detsamma till dig. Kul att du också är med i tävlingen :-)

2012-03-07 @ 15:07:42
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0